Gerçekçi Yüzeyler için Etkili Uygulama
Surface 2.0, gerçekçi malzemeler ve yüzeyler oluşturmak için tasarlanmış bir eğitim ve referans uygulamasıdır. ARKit desteği ile kullanıcılara, gerçek zamanlı ortamda yüzeylerini test etme imkanı sunar. Uygulama, hem amatörler hem de profesyoneller için, özel ve ticari kullanıma uygun gerçekçi görünümlü shader'lar ve malzemeler yaratma olanağı sağlar. Kullanıcılar, fiziksel olarak ölçülmüş yansıtma değerleri ve yüzey özellikleri ile 3D shader'lar oluşturabilirler.
Uygulama, kullanıcı deneyimini geliştirmek amacıyla sürekli olarak güncellenmektedir. Kullanıcılar, yüzey değerlerini kolayca uygulamalarına aktarabilir, gerçek dünya referans görüntülerine erişebilir ve malzeme özelliklerini sanatçı ve bilimsel bir bakış açısıyla görüntüleyebilirler. Her güncelleme ile yeni özellikler ve malzemeler eklenmekte, kullanıcıların ihtiyaçlarına yönelik iyileştirmeler yapılmaktadır.